lördag 23 mars 2013

Skriker rakt ut!

Svårt att med ord beskriva hur jag mår. Det syns inte på mig men hela jag och min kropp skriker av värk och konstigt mående som inte går att beskriva. Har ont i händer, fingrar och handleder, värk i nacke och jag är svullen strax nedanför nacken och det gör sååå ont, stel i hals och nacke. Känns som jag går omkring i ett vakuum. Jag vill liksom bara dra tillbaka tiden då jag var frisk och ovetandes om vad som väntade mig. Jag vet att andra har det värre men just nu ömkar jag mig. Har också gott upp massa i vikt, en del är vätska och en del har jag tröstätit mig till. Men i morgon ska jag ta tag i det! Nu kör jag! Nu börjar kampen om mina kilo och makten att få tillbaka min kropp.

Så inget mer fika för fru L


1 kommentar:

  1. Usch lider med dej!! Hoppas att du får må så bra du bara kan!! Man får ömka sig, tycker jag, för man lever ändå led sig själv 24/7... Kram Maria Kindevåg

    SvaraRadera